Du är den ända som får mig att må såhär!

Hej allihopa!
oppas ni har haft en skön helg, min har vart jätte bra!
I fredags jobbade jag till 21.00 då kom Alvaro och hans pappa och flickvän och hämtade mig snälla som dom är. Hemma hos älsklingen tog vi det jätte lugnt och tittade på Idol och bara mös eftersom båda var väldigt trötta gick vi och la oss tidigt. Vaknade upp på lördagen och käkade frukost och gick ner till systemet för att köpa de som skulle med till Hallunda senare på kvällen.
När vi hade vart på systemet togg mig en tripp till Huddinge sjukhus och hälsade på Maria och hennes nyfödda dotter Melody, underbar liten flicka!, sen kom alla andra tjejer dit och tillslut var vi 5 st som satt och turades omatt hålla i lilla Melody, hade tagit med mig presenter och Maria blev väldigt glad eftersom hon bara hade sjukhus kläderna där än så länge, så hon böt om på henne direkt och satte på henne de fina små kläderna. Efter att jag hade vart där åkte jag direkt till Alvaro och började fixa oss och lagade middag.
Festen i Hallunda var helt ok, inte så värst mycket folk och självklart glömda jag min kamera i det rummet vi hade låst in alla kläder, så det blev lite bilder från hemgången som blev flummig som fan. När vi kom hem mitt i natten stekte jag ägg och vi käkade innan det var dags att sova. Vaknade tidigt och var tvugna att dra oss upp och åka till Huddinge och hålla i vår lektion med barnen, vilket gick jätte bra. Efter träningen gjorde vi inte mycket mer än att åka hem, käka och vila sen var det dags för mig att åka hem.
Har inte gjort så mycket än att sitta här vid datorn och på msn och titta på tv, och nu är jag enormt trött känner jag så tänker lägga mig och titta på tv eller nån film, nu kom mamma in med choklad mousse med jordgubbs kompott dessutom, mums!
Slänger in lite bilder puss och kram

  
  
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0