Bio,snö och massa mys



Hej allihopa!
Hoppas ni aft en underbar helg, min har vart jätte bra.
I Fredags var jag ledig från jobbet, så jag tog mig en sväng till Alvaros skola och lyssnade när han spelade in i studion med en av mina favorit låtar faktiskt som han gjort på senaste. Efter det åkte vi in till stan och träffade hans mamma och bror och brorson, sötaste Oliver!
Vi käkade på donken och sen blev det dags för oss att dra oss mot Sergel bion, baby hade vart duktig i skolan under någon speciell kväll så han fick två biobiljetter.
Det fick bli Pinapple Express, jätte rolig film garvade as mycket, rekomenderar den faktiskt.
Efter bion åkte vi hem i allt snö som föll ner, jag är ingen person som tycker om snö, vill ha snö på julafton och nyår sen får det gärna vara borta igen. När vi kom hem satte vi oss och kollade på vem som åkte ut i Idol, jag blev jätte arg när Anna åkte ut, för mig var hon helt klart bäst, men det är nog inte slutet på hennes resa, hon har en alldeles otrolig röst och kommer säkert komma mycket långt, efter Idol blev det kudden som gällde.
Lördagen vaknade man upp rätt så sent, fixa mig och åkte snabbt hem för att hämta kläderna till träningen till söndagen och musiken och allt, och byta om eftersom jag för första gången träffade en hel bunt av Alvaros släkt igår. Hemma hos honom så fixade vi oss lite tills två av hans kusiner kom och hämtade oss.
Alla som jag träffade var hur snälla som helst och jag blev välkommnad in i familjen, hade jätte trevligt med massa god mat och dricka och dans. När vi kom hem slocknade vi rätt fort, glömde dock totalt bort att ta kort där hemma tyvärr.
Idag har vi vaknat upp och gjort oss i ordning och åkte raka vägen till Huddinge och hade lektion, idag gick det väl sådär eftersom vissa inte kan koncentrera sig men det gick bra tillslut.
Efter lektionen åkte vi hem till Alvaro igen och käkade lunch och la oss vilade ett tag, man blir så jävla trött nät man stiger upp tidigt och har ett morgon pass enligt mig.
Sen blev det dags för mig att åka hem, och nu sitter jag här och tittar på Grey´s Anatomy eftersom jag missade att spela in den i onsdags när jag var på jobbet. Nu ska jag hoppa in i duschen och äta lite och lägga mig i sängen och äta lite hallon sorbet tror jag och kolla på  någon film. Tills dess får ni ta hand om er allihopa.
Pok Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0