Tears will never dry

Jag behöver verkligen dig och ditt stöd, för endast du vet när jag inte mår bra, fast jag ler.
image107




Hejsan allihopa!
Hoppas ni haft en bra dag, min har vart helt perfekt!
Denna dag började med att Mia ringde och väckte mig väldigt tidigt och trög som jag är när någon ringer mig när jag sover så förstog jag inte nånting av det hon sa., förutom att hon ville att jag skulle komma tidigare till stan.
Vid halv elva steg jag upp och gjorde i ordning mig och drog mig in mot stan, träffa Mia på Hötorget och eftersom det gått nästan två månader sen vi såg varandra och mycket har hänt så kunde ja inte hålla tillbaka tårarna när hon frågade  det var bra med mig. Träffade även hennes bästa vän Rozik för första gången, mycket trevlig tjej och rolig.

Följde med dom och käkade i Kungshallarna där vi hade as kul, sen bar det av att träffa killarna i hennes klass och lite shopping för deras del. Min älskade Piff kom in till stan också för att hälsa på Mia och Rozik, har saknat dig vännen även om det var några dagar sen vi sågs, men kännr som jag verkligen behöver mycket stöd jusst nu.
Vi gick runt och kollade i affärer sen vart det dags för Mia att åka vilket gjorde att tårarna trängde i ögonen igen och rullade ner för kinden. Piffen och jag satte oss inne på Lava och pratade, vilket behövdes, dock ska vi alltid sitta där det är folk och alltid i stan typ vilket gör att det är svårt för mig att prata om saker jag egentligen vill säga med tanke på hur känslig jag är som person och vet att "känsliga" ämnen får mig att fälla tårar. Men det var väldigt trevligt att ha sällskap och hälsa på hans moster på hennes salong.
Sen vart det dags att åka och jobba, dagen gick alldeles för fort. Nu har jag tittat på Grey´s Anatomy även om jag sett alla avsnitt så kan jag inte låta bli att titta.

Morgondagen ska jag ut till Huddinge och möta Piffen för att låna en keps till helgen, sen raka vägen till Annikas för att öva,öva,öva. Börjar bli nervös inför helgen med tanke på att varken Alvaro eller Sandra har sett mig dansa helt ensam sådär, men det ska bli grymt kul att få stå på Vasan i år igen, kommer känna det här lyckoruset i kroppen då det vet jag. Dansen gör mig glad, nån som dansar som känner samma sak?
Nu ska jag titta på Sex and the city och äta lite Ben&Jerry´s glass ta hand om er puss er lilla Elin

"Fortsätt gå, fortsätt kämpa, låt tårar rinna, du kommer ändå att le en vacker dag"

Kommentarer
Postat av: Miia

Kan inte säga mer än att jag saknar dej obeskrivligt

2008-05-08 @ 19:33:29
Postat av: Mia igen

ahw,gumman är bilden på oss `:,( fötterna ?

2008-05-08 @ 19:34:11
Postat av: Elin

Ja det är våra fötter, visste inte vilken bild jag skulle lägga upp, jag saknar dig med obeskrivligt mycket!

2008-05-08 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0