Studenten

Hej allihopa, nu har det vart lite dålig uppdatering men nu är jag tillbaka.
Veckan har vart lugn, har jobbat,träffat baby och kollat när min lilla Emz sprang ut idag.

Fan det är redan ett år sen man själv sprang ut,tiden har gått fort men på ett sätt inte, vet hur det kändes att sprainga den vägen och se sina nära och kära och sedan hoppa upp på flaket som var den BÄSTA känslan med det hela, dock blev det nog lite väl mycket alkohol eftersom man knappt minns at man stått på flaket eller mottagningen jag hade här hemma. Vet att jag kände mig som världens tråkigaste person när jag insåg att det var bara jag som var stupfull och de andra garvade åt mig.
Men det bästa känslan av allt var friheten från allt som kallas plugg och att min baby fick ta del av flaket som än idag påminner mig där mina minnesluckor dyker upp.
Ni som tagit studenten förstår nog vad jag pratar om när det kommer till känslan av frihet.
Jag  är så stolt över min lilla Emelie, vet hur kämpigt hon haft det och nu äntligen klarade hon allt, jag vet att jag sa till henne att hålla sig kvar och vara stark för det lönar sig, och det tror jag hon förstår nu vad jag menar, för lyckligare än vad hon var idag har jag inte sett henne på länge.
Hennes mottagning var as rolig, vi tjejer flummade runt som vi alltid brukar, jag (clownen) av oss får ju mina sjuka idéer och dansar runt hej vilt och sjunger med i låtarna. Riktigt rolig stund tillsammans, behövde det verkligen bara vi tjejer efter allt som hänt.

Morgondagen ska jag jobba på greken från 15-21 sen får vi se vart jag tar vägen om jag åker hem eller tar mig nån annanstans. Lördag är planerad med baby och middag på greken ska bli riktigt mysigt tycker jag.
Söndag är jag ledig så då blir det att sova ut och bara njuta av värmen som äntligen kommit tillbaka.
Nu ska jag kura ner mig i soffan och dricka lite te och bara ta det lugnt, på nåt sjukt sätt känns det som om det vore Fredag idag, så slänger väl kanske på nån bra film om jag tröttnar på tv:n.
Slänger in bilder från dagen som gått, Ta hand om er och ha en underbar helg om jag inte hinner skriva Puss och kram er Elin







Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fin Emelie var! Gratta henne från mig :)

Saknar dig

2008-05-30 @ 16:45:55
URL: http://miataipale.blogg.se
Postat av: Elin

Det ska jag göra gumman, saknar dig med

2008-05-31 @ 16:17:16
URL: http://elinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0