Söndag

Hej sötisar!
hoppas ni mår bra, det är helt okej med mig idag.
Så var det Söndag igen, en sån där tråkig söndag när det inte hänt något skoj alls, hoppas ni gjort något trevlig denna dag iallafall.

Jag hade ju bestämt mig för att jag skulle vakna vid elva tiden, men nej vaknade en timma efter jag skulle gått upp och har segat ända tills nu. Var ner till centrum en sväng med mamma och handlade lite inför middagen ikväll.
Ska bara ta det lugnt och bara vara hade jag tänkt mig idag, får se om de kanske blir en kvälls promenad senare det beror på hur man känner inför det då.
Finns inte mycket att säga veckan som kommer kommer bli lite stressig, har nämligen Vasa Teatern på g nästa vecka, lite nervöst med tanke på att mina elever är rätt osäkra men det ska nog gå bra.
Nu ska jag hoppa in i duschen och äta middag så ni får ha en fortsatt bra söndag.
Tusen kramar er lilla Elin

Hittade den lilla sak, nån som instämmer?


Kommentarer
Postat av: stålmanneN^

hahahah ingen läser din blogg.

2008-05-11 @ 23:32:52
Postat av: Henrietta

TILL STÅLMANNEN!
Höhö, JOO, såklart de gör! Du läser ju nu exempel!!

2008-05-12 @ 11:23:40
URL: http://hattinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0