Promenader

image89


Har precis kommit hem från en promenad med min älskade sara.
Tog en sväng ner till Mörtviksbadet för att sedan gå vidare mot badudden där vi satte oss och pratade om allt mellan himmel och jord, kändes riktigt skönt att bara gå och snacka en massa skit. Nu sitter jag och väntar på att Cashmere Maffia ska börja så man kan lägga sig ner och koppla av lite, har vart en sväng ut till Stuvsta för att lämna tillbaka nyckeln som jag fick av dom när jag hade lektioner där, sen blev det raka vägen hem igen för lite käk. Har även skrivit klart min 3:e låt vilket känns väldigt kul, har äntligen fått lite flyt igen med skrivandet.
  Hoppas ni har haft en bra dag lägger ut lite bilder från promenaden med min lilla baby.
Ta hand om er pussar er Elin

"Memories keep haunting me, constantly, like a shadow you're blinding me."



Denna bjuder jag på

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0