Onsdag

Hejsan allihopa!
Hoppas ni mår bra, denna dag känner man sig väldigt seg kan bero på vädret kanske.
Vaknade flera gånger imorse och trodde att klockan var jätte mycket men när jag märkte att klockan bara var sju så bestämde jag mig för att somna om igen. Jag hatar verkligen det där när man sover riktigt djupt och sen vaknar man helt plötsligt av nån känsla i kroppen av att man tror att man ska gå upp.
Gårdagen jobbade jag och satt fastklistrad framför tv:n resten av kvällen, denna dag blir det jobba igen och sedan hem. På fredag ska man till Alby under Albydagen och titta när min kära Alvaro och hans grupp Fresh ska uppträda, ska bli riktig skoj att se dom igen, ni som har vägarna förbi runt tre tiden tycker jag ska stanna upp och kolla.
Finns inte mycket att skriva om, dagarna tar jag som dom kommer jusst nu, men lycklig är jag iallafall.
Sakta men säkert bygger jag upp mig själv på nytt och försöker gå vidare med mitt liv, vilket känns skönt faktiskt, för jag har funnit så mycket mer än det jag hade. Jag trodde att jag aldrig skulle våga släppa taget om allt jag någonsin hållt fast vid, rädd och vilsen men med hjälp av mina närmsta har jag insett många saker. Det har funnits dagar då man vill ha tillbaka allt, men då är det bara at slå emot sina tankar och tänka på allt man åstakommit efteråt. Jag är lite stolt över mig själv må jag säga, ibland gör man saker man aldrig trodde skulle hända, och jag ångrar det inte.

Nu ska jag göra lite lunch och sedan ta lilla Chelsey på en sväng innan det är dags för mig att åka.
Take care Pok Elin

"Te quiero mucho"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0