Love,sex &sunshine

Heter låten som spelades nyss, tänker på Mia när jag hör den och gamla minnen.
Denna dag har bara rusat förbi känns det som, vaknade vid elva ungefär,slängde mig in i duschen och när jag kom ut så fick jag ett samtal från Alvaro som hade slutat tidigare från skolan och ville att jag skulle ta mig in till stan. Så det blev att göra i ordning mig fort och dra en sväng till mormor och morfar för att hämta några saker inför helgen och in till stan.
Alltid lika kul att träffa honom, satt och lyssnade på musik,blev osams men sams i samma veva, prövade en keps som jag ska låna och mötte hans mamma för att ta en sväng till Taco bar och käkade där. Mycket trevlig dag faktiskt sen bar det av till Annikas dansskola för mig och ha min sista lektion för den här gången med mina elever, sen har vi bara helgen kvar och det ska bli grymt kul faktiskt.

Hoppas ni haft en underbar dag i detta sköna väder som vi haft idag, riktigt varmt och skönt man blir ju så mycket piggare av solskenet och när man kan dra på sig de tunna kläderna igen.
Morgondagen kommer jag spendera ungefär fem timmar på Vasa Teatern för ljussättning, ska möta upp mina och Nicolinas elever och gå med dom dit eftersom det inte hittar dit annars. Lite nervöst om jag ska vara ärlig, vet hur stressigt och pirrigt det brukar vara den dagen, men denna gång står jag där som lärare och det lär ju vara lite mer nervöst för mig del kan jag tänka mig, men det ska nog gå bra.

Nu ska jag ta och äta lite middag och bara vara tänkte jag, ni får ha en underbar kväll och en bra fredag skriver inlägg imorgon när jag kommit hem från Vasan. Ta hand om er pussar er Elin



 

"Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar,
Ibland när jag tänker på dig så känner jag hur mina tårar faller neför kinden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0