Ljussättning

Hej alla söta!
vackert väder och underbar värme idag, lyckorus genom hela kroppen.
Har nämligen spenderat min dag på Vasa teatern för ljussättning och jag var så himla glad och nöd med mina elever, så sjukt duktiga dom var! Har haft en helt perfekt dag med alla lärare och vår dans som kanske inte satt så väl bra men grymt kul att stå på scenen igen. Hoppas ni njutit av denna dag så som jag gjort.
Morgondagen ska jag vara på asan redan vid halv 1 för rep på scenen sen blir det föreställning på kvällen då mina älskade och kära vänner Alvaro och Sandra kommer dit och såklart min underbara mamma.
Jag är helt uppspelt fortfarande för jag haft så himla kul idag, fått glömam alla problem som ligger på sidan av och fått göra det jag brinner för mest i hela världen, dansa!

Slänger in några kort från dagen som gått, ska hoppa in i duschen nu och äta lite god mat och bara koppla av och ladda inför imorgon. Slänger in ett inlägg imorgon när jag kommit hem ta hand om er så länge pussar och kramar er lilla Elin
Jag och Hanna. Jag och Nico. Jag och Robert

Mina elvers loge. Rep på scenen.

4 av streetlärarna, Nico,Hanna,Jag och Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0