Längtan

image172

Halloj allihopa!
Hoppas ni mår bra, och har haft en bra måndag. Värdet kunde vart bättre, vill ha sol och värme nu!
Denna dag har jag bara tagit dte lugnt,lagat lunch som jag slarvat med lite ibland och tittat på tv, var nyss en sväng ner till centrum och införskaffade mig ett nytt schampoo och balsam och lite godmorgon juice Ananas/Apelsin smarrigt. Nu är det snart två månader exakt tills jag åker till pappa och släkten nere på Kos med min mamma och Alvaro, längtar så himla mycket tills jag får känna att nu är jag hemma igen.
Det är den känslan som är den allra bästa när jag är där, jag känner mig som hemma, kanske beror på att jag vart där väldigt mycket under min uppväxt och för att halva min släkt är bosatt där. Människorna,maten,stränderna,värmen all är så himla perfekt när jag är där och detta år kommer det bli extra perfekt har jag en känsla utav, dels för att Alvaro följer med men också för att min vän Geroge är på plats på Kos igen. Dock kommer jag träffa mina syskon en dag  eftersom dom kommer befinna sig i England och kommer hem en dag innan vi åker från Kos, men jag kan verkligen inte längta mer än vad jag redan gör tills jag åker, dock är man flygrädd som in i helvete.
Hoppas ni ska göra nåt mysigt och soligt i sommar,själv har jag så hmla många planer som jag hoppas blir av, hade tänkt att jag ska åka nånstans och bre ut en filt och ha picnic vid vattnet och kolla på solnedgången,vill jätte gärna åka till Nysnäsham bara för att jag älskade att gå runt där när jag var där sist och då var jag 12 år, så det är 8 år sen jag var där sist, värt ett besök till.
Sen får vi se vilka planer som dyker upp, första sommaren jag kan göra vad jag vill och åka vart jag vill och ta min tid att träffa mina vänner, och det kommer jag utnyttja till fullo, dock ska man ju hinna jobba också men det löser sig.

Nu tänkte jag slänga mig in i duschen och dammsuga rummet lite, ni får ha en fortsatt bra måndag!
Puss och kram er Elin

"I like were you sleep, when you sleep next to me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0