Jobb,jobb,jobb

image181

Hejsan allesammans!
Hoppas allt är bra med er, jag har inte hunnit uppdatera under helgens gång eftersom jag befann mig på mitt nya jobb i Älvsjö på den grekiska kolgrillen. Det har gått jätte bra och alla är jätte snälla, trvis redan bland folket som jobbar där. Igår tjänade man in en bra summa dricks dessutom men denna dag var ännu bättre.
Mycket folk under morsdag och snäll som jag är bjöd jag dit min kära mor och far på käk,dock kom dom under allt kaos som utbröt precis när allt folk kom in på samma gång och väntetiden på maten gick upp mot över 30 min.
Men jag tyckte jag hanterade situationen väldigt bra ändå,trotts all stress som utbröt.
Min babe kom och hälsade på mig igår när jag hade slutat, vilket var väldigt trevligt och mysigt, det är sjukt hur beroende jag har blivit av hans närhet, saknar honom hela tiden, kanske för att han får mig alltid på ett glatt humör och vi har alltid roligt tillsammans.
Videon med Fresh och deras framträdande är på ingång, den är lång därför tar den väldigt lång tid tydligen att ladda upp den, men den kommer komma under veckan iallafall.
Även om min helg gick bort så känner jag mig stolt, jag har jobbat för första gången under en helg och tjänat ihop bra med pengar, ett steg närmre biljetten till Kos om 2 månader, längtar som tusan och det kommer bli så kul eftersom min baby följer med dit ner.

Veckans planering ser ut såhär:

Måndag: Inga planer än så länge
Tisdag: Barnvakt 16-19, tv dag.
Onsdag: barnvakt 16-19, Tv
Torsdag: 14.00 Emelie tar studenten
Fredag: Inga planer ännu
Lördag: Jobba på Greken 12-21
Söndag: Inga planer

Ganska soft vecka, nu är jag helt slut i kroppen och ska lägga mig i sängen och titta på tv tänkte jag.
Ni får ta hand om er så länge puss och kram  er Elin

" Med dig vid min sida vågar jag möta allt"
Citerat av baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0