Helgens gång

Hej allihopa!
nu har jag vart dålig med uppdatering men så kan det gå när man har besök här hemma.
Helgen har vart jätte rolig tycker jag, dock blev inte allt som planerat men jag hade jävligt kul ändå.

Fredagen började med att jag åkte in till stan för att möta Mia, när vi stått och hälsat ett tag gick vi ut där jag fick världens gulligaste present en ram med fullt med kort på oss och en dikt jag skrivit till henne på tyska för länge sen.
Tack gumman har aldrig fått nåt sånt förr så jag är över lycklig!
Sen åkte vi till Odenplan för att sola och sedan bar det av till systemet och hem till mig. Runt nio tiden dök Alvaro upp och vi satt på balkongen och hade det mys med skumpa och cider och Sanning och konsekvens spelet som sedan spårade ur lite allt för mycket men kul var det.

Lördag morgon vaknade vi runt halv elva för att sedan ta oss in till stan och leta efter en avslutningsklänning till Mia som var grymt fin på henne! Sen blev det lite käk i kungshallarna för att sedan träffa hennes kompisar från Älvsjö, verkade väldigt trevliga, jag och Alvaro tog oss en sväng till Jack&Jones och tittade på kläder medans Mia var på donken med grabbarna. Sen blev det dags för Alvaro att möta sin mamma och bror och gå och käka
Träffade även Mia´s kompisar Emelie och Tim, jätte gulliga personer verkligen, gick och kollade på skor på footlocker sen drog jag och Mia till Odenplan igen för att sola, vilket var en helt oskön upplevelse.
Köpte nämligen en sån här kräm på Solkungen men resultatet på båd två blev en extrem bränna på lår,vader och armarna. Sen kom Alvaro dit som också ville sola, blev lite karaoke stuk inne i solariet medans han solade sen bar det av hem till mig igen där jag slängde ihop middag till oss som bestod marinerade kotletter,ris och skysås, alla var lite off och trötta så det blev en film och lite mys sen var det dags att sova igen.

Idag har vi vaknat runt kvart i elva och gjort oss i ordning för att följa med Mia in till stan och säga hejdå,tiden gick alldeles för fort men jag tyckte vi hade en grymt mysig och rolig helg ändå, och jag ber tusen gånger om ursäkt gumman du vet vad jag pratar om. Sen har jag bara suttit här hemma och tagit det lugnt och ladat ur kameran med alla bilder från helgen, sen ska jag nog ta och städa lite och käka middag och bara ta det ännu mer lugnt och glo på "dumburken". Så jag hoppas ni haft en bra helg för det har jag verligen haft med nära vänner, goda nyheter och massa mys. Slänger in lite bilder så ni kan ha nåt kul att titta på ta hand om er!
Pok Er Elin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0