Djupa känslor

image173

Hejsan allihopa!
Hoppas ni mår bra i detta underbara väder igen. Hoppas vädret håller i sig, inte för att jag kommer få känna utav det eftersom jag ska jobba under helgen vilket gör mig lycklig ändå, precis vad jag behövde.

Gårdagen var slapp, sen fick man fint besök av min lilla Piff, mycket mysigt,mycket prat och väldigt många känslor.
Vi låg och lyssnade på massa bra musik,tittade på tv och bara låg i sängen och njöt av stunden tillsammans.
Jag älskar verkligen ditt sällskap, du gör mig lycklig och sätter alltid ett leende på mina läppar, och med tiden har vi kommit varandra närmre än någonsin tror jag, det känns som att det är  vi börjar känna varandra på en nivå som vi inte kände varandra tidigare, mer djupa samtal och saker som vi inte vet om varandra egentligen, men det gör mig bara ännu mer lycklig. Denna dag har vi vaknat vid halv 11 och käkat frukost sen blev det dags för honom att åka hem lite snabbt för att sedan åka till Alby.
Ska bli kul att se hans grupp uppträda igen, kameran åker med såklart sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Nu ska jag skynda mig och göra mig i ordning, uppdaterar är jag kommer hem eller imorgon, ta hand om er.
Puss och kram Elin

" You´re all I want, you´re all I need, you´re everything"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0