Dans inlägg

God morgon! Hoppas ni mår bra, jag är nyvaken vilket betyder att jag är jätte seg som vanligt.
Måndag idag och denna måndag kommer inte vara som alla andra eftersom jag hade avslutning med mina elever förra veckan i Stuvsta. Så vad ska jag göra idag då? jo jag ska nog dansa lite här hemma isåfall så jag inte tappar allt nu helt plötsligt,ska träna lite inför helgen.
Har suttit och kollat in dansklipp på youtube, man kan verkligen hitta mycket inspiration från dom där.
Så jag lägger upp några videos på dom jag gillade bäst.

Denna vecka ser ut såhär:
Måndag: Träna,Promenad ner till sjön.
Tisdag: Träffa streetlärarna på Annikas och repa,Jobba, Tv dag
Onsdag: Möta Mia i stan som är här på snabbt besök, Jobba
Torsdag: Ha sista danslektionen på Annikas oh repa inför helgen.
Fredag: Möta mina elever på centralen och vara på Vasa Teatern från 14-18 för ljussättning
Lördag: Föreställning, Vasa Teatern från 14-20, Emz och Piffen kommer och kollar
Söndag: Föreställnng, Vasa Teatern från 14-20

Så det är min vecka om inget annat dyker upp såklart, nu ska jag hoppa in i duschen och göra lite frukost, ta hand om er många kramar er lilla Elin


 


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0