Brasan,Mässan o en jäkla massa känslor

Hej allihopa!
ursäkta uppdateringen har faktiskt inte vart hemma på några dagar så jag har inte hunnit med att skriva något. Hoppas ni mår bra och har haft ett par bra dagar jag får gå tillbaka till den 30:e April eftersom jag inte har uppdaterat sen dess.

30:e April:
Valborg, gick ner till brasan med Sandra och hennes mamma och kollade en stund, fick för mig att jag ville köpa en helium ballong men den kostade 30 kr för en pytteiten så jag sket i det och sparade pengarna till en cider. Drog sen upp till "Mirran" en stund tills min älskade vän John ringde mig och bestämde sig för att åka från Kungsängen till Skogås för att hämta upp mig. Sagt och gjt, drog hem en snabbis för att hämta lite saker sen kom hans familj och hämtade upp mig och det bar av hem till dom. Har inte vart där och sett deras villa sen dom flyttade från Skogås så vi hade det as trevligt, drack skumpa och pratade väldigt mycket om "old times" jag och John går väldigt långt tillbaka och har kännt varandra sen vi var 7 år, blev tillsammans med varandra när vi var 8 år och höll ihop i tre år, sen dess har vi alltid hållt kontakten och han är en av mina närmsta vänner. Vi tog oss en natt promenad ner till hamnen för att kolla på deras nya båt sen blev vi väldigt trötta och gick och la oss.

1:a Maj:
Denna dag åkte jag raka vägen från Kungsängen hem för att byta om och åka till Alvik med Sandra för att gå på Erotik mässan, vi hade as kul där och shoppade med oss roliga saker hem. Jag åkte dock inte hem utan åkte till kära piffen och hade jätte mysigt där, somande väldigt sent dock men det gjorde inget.

Igår:
Vaknade vid elva fixade mig osv eftersom jag egentligen skulle tagit tåget från centralen som gick halv 4 mot Gävle men bestämde mig för att ta ett senare tåg upp mot mitt ex. Jag och piff flummade runt som vanligt, tack för ditt stöd när jag helt plötsligt bröt ihop för ingenting. Åkte hem vid 4 tiden för att hinna duscha och packa ner lite saker.
Kom fram till Tierp halv 9 och stog helt plötsligt ansikte mot ansikte med mitt ex som jag valt att inte träffa förrns nu, och jag ska erkänna det var hårt. Riktigt stelt och konstigt att helt plötsligt inte känna några känslor alls av att se denna person men sammtidigt en lättnad av att se att han mår bra.
Vi åkte mot Skärplinge för att ta en sväng förbi hans vän Matz och gå en sväng till pizzan sen rörde vi oss hem till honom vilket var grymt nervöst. Visste innerst inne att det skulle vara väldigt jobbigt med tanke på hur mycket minnen som finns kvar. När vi kom fram blev jag tvungen att sitta kvar i nån miunt för att hämta andan när han lillebror kom springades mot mig, då bröt jag ihop. Har saknat denna person så himla mycket och tårarna vile inte sluta rinna. Dennis som var snäll kramade om mig och gav mig lite papper för att torka bort sminket som rann.
Vi hade det ganska trevligt ändå, pratade om en massa saker hur jobbigt det än var att höra vissa saker så höll jag mig stark.

Idag har jag åkt hem från Dennis och sitter nu här vid datorn och tänkte lägga in några bilder från dagarna som gått, är helt trött i kroppen känner jag och väldigt nere igen men det går nog över så småningom.
Ni får ta hand om er massa kramar er lilla Elin

Brasan                 Mässan
Älskade John
Jag och Timmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0