Albydagen

image180

Nu är jag här igen efter en lyckad dag i Alby.
Uppträdandet av Fresh gick as bra, är så stolt över dom och mest stolt över min ögonsten. Mötte Victor inne i stan som följde med till Alby för lite sällskap, träffade även tjejerna som jag dansade med förut i Alby vilket var trevligt, Fresh uppträdde vid 5 tiden och i väntan på att dom skulle få gå upp på scen så hade vi det skoj på sidan om och larvade oss till musiken dom spelade och hade det mys i solen.
Riktigt skönt väder har det var idag, en perfekt dag verkligen.
Efter att dom uppträtt gick vi och käkade Kebab sen bar det av hem till piffen där vi knappt orkade röra en fena, så det blev bara chill och mys och en massa garv.
Nu har man kommit hem och ska väl lägga mig ner eftersom jag måste vara taggad inför imorrn, första dagen på ett nytt ställe igen och då ska man hålla sig taggad från 12-21, men jag ska se det från den ljusa sidan, jag har fått ett till jobb igen och jag är hur glad som helst för det.
Bilder kommer upp från dagens uppträdande, videon dyker nog upp snart så fort den hamnat på youtube igen.
Ni får ha det bäst så länge, uppdaterar när jag slutat mitt pass imorgon.
Puss och kram er Elin

"You´re the light that makes my darkness dissapear"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0