Trög dag..

Fy fan vilken dag det har vart,
Hoppas ni andra haft det bra idag iallafall.

När jag var ute med Chelsey ( Min hund) så blåste det så jag trodde jag skulle flyga iväg, och förskylningen verkar inte bli bättre. Sen bar det av in till stan till dagiset där jag hämtade Gustav idag. Jag jobbar alltså som barnvakt två dagar i veckan men idag hade jag verkligen ingen ork kändes det som.
När vi kom hem lagade jag mat åt oss o sen blev det lek med bilar,pussel mm.

När jag slutade jobba var det bara för mig att åka raka vägen hem till Emelie, men som om inte vi skulle ha nog att göra redan så var det självklart att så fort vi var klara med alla skivor och allt och det var dags att bränna ner så gick allt åt helvete.
Så nu ska Emelie skicka 200 låtar till mig så jag får bränna ner allt här hemma, Jiippi eller inte.
Nu sitter jag här och pratar med folk på msn och tar det lugnt, måste vila upp kroppen nu innan jag bryter ihop helt eftersom jag gjort illa både rygg och knä.

Finns inte mycket mer att skriva idag...Ha det / E

Min älskade Chelsey
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0