Little Miss Sunshine

God morgon på er alla.
Hoppas ni mår bra, själv är jag lika förskyld som igår typiskt.
Kort sammanfattning på gårdagen:

Jobbade fram till 19.00 sen bar det av raka vägen till Alby och jag som äntligen hade hunnit med en tidigare tunnelbana satt ju självklart på en som skulle stanna i 10 min i Vårbygård pga att någon hade dragit i nödbromsen och ungar som sprang och klottra då. Skyndade mig till Subtopia för tränginen med vår grupp som vi startat upp.
Träningen gick bra, blir så frustrerad bara när jag inte sätter den perfekt. Men övning ger färdighet.
Sen bar det av hemåt och ta det lugnt.

Satt och kollade på " So you think you can dance"och jag vet inte om det bara är jag som reagerar på detta men alla som vart med i floofiller Mario,Susanna,Edin mfl. har ju kommit vidare till Oslo.
Jag menar inte att klanka ner på dom för dom är grymma dansare och jag har själv jobbat med Edin i vintras och han är en jätte snäll person med en grym talang.
Blir bara lite fundersam hur många av dessa har inte blivit uppringda av kanal 5 och blivit bedda att komma dit och dansa? Jag såg personer som faktiskt har en talang men som inte gick vidare till Oslo, jag förstår att man kanske inte har kommit så långt och har en bit att gå, men nya ansikten är väl aldrig fel?

Tyckte det såg så fult ut när Mario gick in och körde sin grej igår och Benke låtsades om som om han inte visste alls vem han var. Och slänger ur sig kommentaren " Jag blir så arg på dig, för jag kommer aldrig kunna dansa så" och sen åker en biljett upp till Oslo. Men jag antar att dom lockar väl till sig tittare också.

Den här dagen ska jag jobba och hem till Emelie och bränna ner alla låtar som vi ska ha till festen på lördag.
Skriver ner några rader ikväll igen måste kila nu ha det guld...Pok / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0