Keep holding on

Hej alla söta läsare!
Hoppas ni mår bra, själv har det vart lite mycket att göra men nu sitter jag äntligen här och kan skriva ner allt igen.

som sagt så ser ni kanske att bloggen har fått ett nytt ansikte tack vare en tjej som heter Erica..sugafall.blogg.se om ni vill titta in på hennes.Bloggen är inte helt klar ännu finns fortfarande lite ändringar som kommer att komma.

Har vart dåligt med uppdatering men har haft mycket att stå i på senaste. För närvarande har jag tre jobb varav två som danslärare och ett som barnvakt 2 dagar i veckan.
Har även börjat dansa i Alby med min allra bästa kompis Alvaro och några tjejer.

De senaste veckorna har följande hänt :

1. Min närmsta tjejkompis Emelie har blivit 20 och tattuerat sig.
2. Jobbat
3. Bloggen har fått ett fräscht utseende.
4. En av mina andra kompisar har också blivit 20.
5. Emelie och min 20 årsfest börjar närma sig.

Det har vart mycket planerandes med festen eftersom dj:n vi hade hyrt helt plötsligt inte kunde komma så fick fixa tillbaka min kompis KK att vara dj hos oss.
Nu verkar allt vara på sin plats annars, vi måste bränna ner närmare 200 låtar tills på lördag och fixa lokalen och betala allting.
På fredag har jag lovat att fylla i som vikarie åt en tjej på Annikas dansskola, så det blir jobb hela veckan.

Börjar dock känna av kylan utifrån eftersom man drar på sig en rejäl förskylning vilket inte är så passande förtillfället.
Gårdagen spenderade jag hemma hos Emelie med Alvaro, sen blev det hem till mig, jätte trevligt och väldigt mysigt. Älskar dig vännen

Nu ska jag kila iväg och jobba, men lovar att jag skriver ner några rader de här kommande dagarna så ni har nåt roligt att läsa iallafall.
Gå även in på mina länkar till mina kompisar bloggar och läs där det uppskattas alltid.

Ni får ha det bäst i vinterkylan, visst längtar man tills det blir vår och värme, det gör iallafall jag.
Pok/ Elin

 Jag och alexandra efter träning i Alby

 Emelie´s 20 årsdag, Emelie i mitten med vitt linne

 Jag och bästa vännen

 Jag och Mia...miataipale.blogg.se ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge, fin blogg :)

2008-03-25 @ 14:36:03
URL: http://miataipale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0