Hey Girl

Heter låten jag sitter och lyssnar på med Damian Marley...
igår tog jag emot 84 låtar från Emelie väntar bara på resten så jag kan bränna ner allt..

Idag skiner solen, men det är fortfarande kallt, har fått höra att det ska bli varmt till helgen det får vi verkligen hoppas på isåfall. Börjar verkligen bli trött på vinterkylan som fortfarande ligger kvar och snö usch!
Hoppas ni alla mår bra, jag mår lite bättre idag.
Ska in till stan om en timma och träffa Piffen sen ska jag åka till Annikas dansskola och ha lektion. Senare ikväll blir det hem till en annan kompis och kolla lite kläder sen hem till Emelie och hämta min väska som jag glömde igår mitt i all stress.

Jag har kollat runt på olika bloggar och tyckte det skulle vara kul att få veta vilka som läser min blogg, så om ni vill kan ni svara på det här frågorna och droppa en kommentar så skulle jag bli glad.

1.Vad heter du?
2.Vart bor du?
3.Hur hittade du min blogg?
4.Finns det något du tycker jag ska ändra på som jag inte har kanske?

Nu ska jag äta lite frukost och ta mig en kopp te med houng som jag egentligen inte tycker om men vill inte vara så här krasslig i halsen längre.
Ni får ha en super bra dag tillsvidare

Pok / E


I sommras på väg tillbaka till Kos från Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0