Tisdag

Hej alla söta!
Hoppas ni mår bra, själv har jag haft en jätte slapp tisdag. Har inte jobbat idag så det har blivit en hel dag på balkongen med bra musik och underbar värme.
Imorgon ska jag jobba från 16-19 sen blir det att möta baby för att gå på en VIP inbjudan till Adidas Sport performence och pröva ut ledarkläder till hösten då vi ska undervisa tillsammans.
Ska bli skoj,kameran åker med sen får vi se får ju 40% rabatt på allt inne i affären så kanske får med mig nåt plagg.
Annaår resten av veckan åt för att på torsdag fira baby´s mamma på nåt slott i stan,ska bli riktigt kul och mysigt,kameran åker med igen.
Fredag och Lördag ska jag jobba på greken från 12-21, sen är jag ledig på söndagen hoppas det blir fint väder så man kan njuta lite till av värmen.
Annars är det inte så mycket mer att tillägga förutom att livet leker och jag känner att jag verkligen njuter varje dag av allt nytt som jag funnit. Allt känns mycket enklare och roligare nu,ungefär som om vad som helst kan hända.

Nu ska jag göra mig en äggmacka och lägga mig och titta på Take the lead med Antonio Banderas, andra filmen jag ville se vill inte funka i min dvd tydligen.
Ta hand om er puss på er er lilla Elin

Dagens outfit denna slappdag
Greklands fotbolls t-shirt från Kos och Svarta shorts från Veromoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0