Sverige-Grekland

Hej alla där ute!
Hoppas ni mår bra, jag mår toppen även om grekland inte gjorde ett enda mål igår.
Igår var  jag ner till Kugsan och kollade på matchen med Alvaro innan det satt vi på Burger King och åt lite glass och pratade. Jag som är halv grek tyckte det var lite tråkigt att grekland inte gjorde ett enda mål, men jag är nöjd ändå.
Min älskade pappa ringde mig när Sverige hade gjort 2-0 och kollade läget här i Sverige, saknar honom jätte mycket men vi syns om ungefär en månad igen.
Efter matchen drog jag med hem til Alvaro och fixade lite käk mitt i natten och slänge på nån film om en sektledare och hans sekt tydligen baserad på en verklig händelse, den var helt okej faktiskt ska inte klaga. Kom inte i säng förrns efter 7 nångång eftersom vi blev väldigt flummiga och inte längre var trötta när vi väl skulle sova. Vaknade efter 14.00 och tog det lugnt, lyssnade på musik och flumma runt som vanligt.
Nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska bli klar, ska väl bara ta det lugnt och titta på tv idag, fick sms av en av tjejerna på Greken idag så ska ta hennes pass på fredag och tjäna in lite mer pengar, lördag ska jag till Årstaberg på någon festival som ska hållas där och stötta Alvaro när han ska uppträda, missade tydligen en av deras bästa uppträdanden förra veckan vilket var typiskt för den här gången ska han köra solo, men dte kommer gå alldeles utmärkt, ska även kolla när hans bror uppträder.

Annars finns inte så mycket mer att uppdatera om vad som händer i mitt liv jusst nu, till hösten drar jag och Alvaro igång med undervisningen inom Streetdance i Huddinge för barn i åldrarna 8-12 och 12-15 så det ska bli kul, får hoppas att det är många som anmäler sig, ska även börja smått med koreografierna som ska läras ut.
Nu är maten klar så vi hörs ta hand om er alla puss och kram lilla Elin

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0