Söndag



Hejsan allesammans!
Hoppas ni mår bra, jag är lite slut i kroppen men så kan det bli när man jobbar långa pass när det är mycket folk.
Annars leker livet och allt är perfekt, ska inte klaga faktiskt har nästan allt jag vill och dagarna närmar sig semestern.
Har jobbat under hela Fredagen och Lördagen, fick fin fint besök av Mia och hennes pojkvän och hennes kompisar Emii och Tim under den dagen vilket var jätte roligt, fick dagen att gå lite fortare. Under lördagen åkte jag till Luma dessutom och mötte upp min babyför att sedan åka hem till mig.
Denna Söndag har jag vart ledig vilket har vart jätte skönt, åkte in till stan med baby och letade efter en klänning och ballerina skor men hittade ingenstans, kom hem med en ny platt tång och en liten väska att ha när man går ut så slipper jag bära runt på den stora väskan som inte alltid är så uppskattad att gå runt med, speciellt inte när jag vill dansa och släppa loss. Vi tog oss en sväng förbi Sandy´s igen men denna gång prövade vi något nytt nämligen deras goda varma pasta med curry och kyckling eftersom vi alltid brukar äta deras Thai kyckling wrap, sen svängde vi förbi Burger King och köpte lite glass. Har kommit hem och testat min nya platt tång från Baby Liss, inte de resultat jag var ute efter precis men den får nog 3/5 om jag ska betygsätta den.
Sen har jag tittat på finalen, Spanien förtjänade vinsten men jag blir ju på nåt konstigt sätt så ledsen att se de andra laget som kämpade dom med bli så besvikna för jag tycker Tyskland har väldigt bra spelare.
Imorgon är det jobb som gäller ien, 10 timmars passet, sen kommer älskling och möter upp mig så spenderar jag natten där, får se om jag åker hem på tisdag efter jobbet eller om jag hamnar hos honom igen eftersom jag ska in till stan igen på Onsdag och shoppa med min Sandra, vi får se vart lilla jag tar vägen.

Nu är det dags att krypa ner i sängen tror jag för kroppen skriker av trötthet så god natt med er och ta hand om er där ute Puss och kram er Elin

Mia och Pontus
 Emii och Tim Emii och Tim
Jag och Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0