Så jävla perfekt

Hej allihopa! dåliguppdatering nu igen, även om jag faktiskt har vart hemma.
Hoppas ni alla har haft en bra midsommar, jag har firat min första midsommar hemma det här året, har inte firat med familjen på nästan 6 år så det blev lite annorlunda. I torsdags kom baby till jobbet och följde med hem till mig där vi spelade lite tv spel och tittade på tv. Under fredagen firade vi med min familj med god mat och min egna midsommar efterrätt med jordgubbar och blåbär, sen gick vi en sväng med hunden och la oss sedan för att titta på en film och mysa lite. Har vart jätte mysigt att ha honom här speciellt efter vår pratstund med ett stort beslut.
Idag har vi vaknat och fixat oss sen var det dags för mig att åka och jobba igen medans han skulle fortsätta till sin kompis. Har haft en bra dag på jobbet även om jag helt plötsligt gått och blivit förskyld, har vart med om en jätte konstig gäst som fick alla i restaurangen att garva för att han var så dum i huvudet.
Annars finns det inte så mycket att uppdatera är ledig ända fram till fredag så det är skönt, hinner man vila upp sig och göra lite skojiga saker, har räknat ut att jag har fått ihop det till min flygbiljett nu och fickpengar så allt löser sig tills nästa månad. Kan inte fatta riktigt att jag ska åka med den bästa och att han ska få se vart jag brukar hålla hus någonstans på sommrarna, men det ska bli riktigt grymt att åka dit med honom.

Nu ska jag slänga mig ner framför tv:n och ta det lugnt, ni får ha det bäst så får vi hoppas att sommarvärmen dyker upp snart igen eller hur.
Puss och kram er Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0