Perfekt helg

Hejsan allihopa!
Dålig uppdatering igen, beror på att jag i fredags åkte till jobbet och jobbade i 6 tim sen tog jag mig hem till min lilla piff och spenderade hela helgen där, så ska göra det kortfattat.

Fredag:
Jobbade från 15-21, åkte hem till piffen och kollade på tv där dom visade Ondskan och hade mys.

Lördag:
Vaknade upp och tog en dusch, tog det bara lugnt hela dagen och lyssnade på musik och larvade oss.
Mot kvällen drog vi till mitt jobb för att käka middag vilket var jätte mysigt käkade grekisk sallad och vitlöksbröd till förrätt och kyckling och fläskfilé souvlaki med tzatziki och pratade om allt mellan himmel och jord och bara njöt av att sitta i solen och värmen och äta middag. Sen bar det av hem till Piffen igen där vi käkade kakor och jag läste lite i en bok om drömtydning medans piffen satt och gjorde beats sen somnade jag tyvärr ifrån honom.

Söndag:
Vaknade upp och skyndade oss lite eftersom hans pappa skulle hämta oss och kära oss till Västertorpsbadet där vi skulle frilla med hans släkt. Dagen vart hur mysig som helst med hans släkt och grillningen, låg och stekte hela dagen och brände ryggen som fan men mysigare söndag har jag inte haft på länge. Vi drog väl hem efter 20.00 ungefär och mötte min mama och pappa i älvsjö som kom och lämnade min laddare till mobilen sen åkte jag med hem till Piffen igen där vi la oss och kollade på What happens in Vegas, riktigt rolig film, somnade väldigt sent denna natt.

Måndag:
Vaknat upp och larvat oss och haft en helt underbar måndag, tog oss in till stan och lämande in Alvaros cv på Fridays sen blev det donken för att senare sätta oss på plattan och käka glass och njuta av sista sålstrålarna av dagen, jätte mysigt faktiskt, har haft en helt underbar och perfekt helg. Nu sitter jag här hemma och njuter av en kopp te och tittar på tv, morgondagen är jag ledig igen jobbar på onsdag och fredag och lördag får se om jag får ihop lite extra dricks så jag kan fortsätta spara pengar till min biljett ner till Kos, nu är det en månad kvar tills jag drar ska bli så skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig och titta på nån film tänkte jag, ta hand om er slänger in lite bilder från helgens gång. Puss och kram er Elin

På jobbet
Man tager vad man haver när man inte har plattång
Vår kompis "Sharky"
 Ett väldigt lockigt och okontrollerat hår på mig denna dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0