Härliga tider

Hej allesammans, förlåt ännu en gång för mitt dåliga uppdaterande,
som min underbara Mia påpekade inte gick så bra för mig när jag är hos Alvaro eller inte är hemma över huvud taget.
Hoppas ni mår bra och att allt går bra för er i era liv, mitt liv leker förtillfället.
nu är jag tillbaka efter tre underbara dagar hemma hos Alvaro, ska försöka fatta mig kort vad som hänt de här dagarna.

Fredag:
Jobbade från 15.30-21 åkte raka vägen hem till Alvaro, fast han inte var hemma. Satt och pratade och lagade mat med hans mamma och lyssnade när hon pratade om sin kära son som nästan fick mig tårögd tills han kom hem vilket var en fröjd för ögat att se min baby igen. Vi satte oss och pratade och kollade på tv ett tag tills det var dags att sova.

Lördag:
Vaknade tidigt eftersom Alvaro skulle uppträda denna dag i Årstafältet på en festival som var där. Mötte hans bror Viktor och försökte hitta stället där dom skulle uppträda vilket var väldigt långt ifrån stationen. När vi kom fram träffe vi Adam tensta inne i Vip rummet och de andra som skulle uppträda sen gick vi med de som var volentärer för att killarna skulle få nåt att äta och dricka.
Uppträdandet gick jätte bra, det var jätte kul att se igen eftersom det var första gången på en väldigt stor scen med extremt bra ljud och Alvaro´s aka. Chillizkingizz sköna beats och hans nya reggaeton låt, Viktor aka. Chamaleon körde också en låt som Alvaro ligger bakom och allt var jätte bra. Efter allting så åkte vi med hans föräldrar och brorsa till Mc Donalds och käka sen bar det av  till Nacka för att hans bror skulle köpa lite saker, då passade jag och Alvaro på att gå in på en affär som jag nu inte kommer ihåg namnet på men väl där inne hade vi as kul, stog och spelade lite nintendo wii och larvade oss med alla saker som fanns. Sen åkte vi till Salem igen där vi bara tog det lugnt och hade det mys. Jag sprang ner till centrum och köpte lite cola och chips och dip inför Sverige-Spanien matchen och bänkade oss framför tv:n, tankade även hem Sex and the city the movie som vi tillslut stängde av efter 40 min eftersom klockan närmade sig 5 på morgonen, en helt fantastiskt mysig kväll kan jag säga.

Söndag:
Vaknade sent denna dag helt sega, kollade klart på Sex and the city filmen, diggade den skarpt eftersom jag alltid älskat att titta på serien. Alvaros mamma hade lagat god mat som vi satt och käkade och en blev det av att bada skumbad eftersom vädret ute svek så får man vara kreativ, så låg väl ungefär en timma och kopplade av i varandras sällskap, sen tog vi våra arslen och gick och köpte godis och slush och slappade framför tv:n, kollade lite på matcherna som sändes tills det blev dags att sova.

Måndag:
Vaknade lite seg som vanligt efter en lång helg utan något jobb, lite jobbigt när jag inte hinner ställa in kroppen på när jag jobbar eftersom jag förtillfället sitter uppe nu 01.07 och ska upp och jobba imorgon från 11-21.
Men iallafall så har denna dag vart helt slapp den med,har tittat på tv och njutit lite av solen på alvaros balkong och haft en underbar dag med honom. Älskar att vara i hans närhet, även om vi kan gå varandra på nerverna ibland så är det så har jag världens underbaraste tid me honom. Åkte hem vid 20 tiden och har bara tagit det lugnt här hemma, har pratat en massa med mamma och planerat lite grann inför resan. Det närmar sig nu och pengarna kommer rulla in sen så allt kommer lösa sig det vet jag, det ända som jag oroar mig för igen är flyget, flygrädda jag ska ännu en gång sätta mig i det där flygplanet och tvinga mig själv ner till min kära släkt, inte för att jag inte vill men jusst det att rädlsan nästan är större än själva viljan att åka dit,men det ska nog gå bra. Nu måste jag börja röra mig mot sängen om jag ska orka upp och jobba imorgon så det får bli allt för den här gången, slänger in lite bilder från dagarna som gått.
Puss och kram er elin

"Livet är en dans på rosor, det är bara taggarna som gör ont att gå på"


Baby och Chamaleon
    
  
 De fina bröderna Cabezas-Olivares

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0