En månad kvar

Hej allesammans! dålig uppdatering nu igen, i know sorry..
Är ju inte hemma igen såklart och då blir det färre inlägg än vad jag vill,ska försöka fatta mig kort vad jag hållt på med de senaste dagarna på min lilla ledighet.

Söndag:
Tog det lugnt exakt hela dagen hjälpte mamma att fixa i garderoben eftersom det såg ut som ett bombnedslag där, så nu är jag lite stolt för nu ser det äntligen ut som en garderob och jag får äntligen plats med alla mina kläder, dock vill jag ju ha en uppdatering bland dom eftersom jag tröttnar så snabbt på mina plagg, men måste verkligen spara alla mina pengar. Runt åtta på kvällen drog jag hem till älsklingen och tittade på tv med hans mamma och hade det mys.
Hade as roligt under natten eftersom det började åska och blixtra och rolig som jag är skulle jag såklart filma, men missade typ varenda blixt med typ en sekund, tillslut fick jag med en och jublade lite för mig själv medans baby höll på att larva sig på sidan om,sedan slängde vi på en film för att sedan sussa sött.

Måndag:
Vaknade sent som vanligt, var in till stan för att träffa baby´s mamma och hans moster och hans brors flickvän. Käkade god thai mat och åkte sedan hem till mig och hämtade min dvd från upptrdandet på Vasa Teatern sen tillbaka till Salem.

Tisdag:
Denna dag bakade vi en liten tårta med baby´s mamma som vart jätte god, bilder finns dock på min mobil och jag har inte sladden här så  det får bli ett inlägg med bilder en annan dag. Mumsade is oss den goda tårtan och även annat onyttigt denna dag men en riktigt mysig dag var det ändå.

Idag har vi vaknat, vart på banken och hälsat på mitt jobb och käkat god mat, kommit hem hit till salem och kollat på matchen mellan Tyskland-Turkiet och även tittat på min dans dvd ännu en gång. Jusst nu ligger baby på golvet och tränar och gör roliga läten haha, varför gör killar så roliga läten när dom tränar egentligen?
Är tjejer lika dana fast vi kanske inte låtar lika mycket? En rolig fundering till nästa gång.
Nu är det bara en månad kvar tills jag åker, pengarna är fixade, nu är det bara biljetten som ska bokas sen blir jag borta 2 veckor ska bli super skönt att få komma bort, äntligen!.

Nu ska jag nog slänga mig ner i hans soffa och titta lite på tv, ta hand om er så hörs vi puss och kram er elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0