En helt ny värld

Hej allihopa!
Hoppas det är bra med er, med mig är allt bra, har precis kommit hem från älsklingen och slagit mig ner framför datorn ett tag. Denna dag har vi vaknat klockan 9 för att ge oss iväg till Lilla Essingen till halv tolv där jag hade en tid för klippning och färgning. Resultatet blev inte precis som jag ville, men nära inpå, tog 3 timmar tills resultatet vart klart, kan verkligen tipsa er om Lilla Ess hos Vicky, jätte duktig frisörska. Sen åkte vi in till stan för att käka lite god mat på Sandys, alltid lika trevligt. Alvaro´s pappa hämtade oss i hans nya bil, och självklart blåste håret åt alla håll och kanter under hela vägen hem från centralen till Salem.
Hemma hos baby tog vi det lugnt ett tag och jag packade ner de sista sakerna eftersom jag var tvungen att ta mig hem idag med tanke på att jag börjar jobba tidigt imorgon och jobbar 10 timmars passet imorrn igen. Jobbar nu Fredag,Lördag och då får man fint besök av älskade Mia som är på besök i Sthlm,Måndag,Tisdag,Torsdag och Lördag sen får vi se hur schemat blir, har inte blivit schema lagd längre än så, men hoppas på fler timmar innan det är dags att dra sig iväg till älskade Kos med älsklingen och mamma.
Jag vet inte ännu om jag kommer kunna blogga därifrån,troligtvis inte tar med laptopen men frågan är om man kan koppla upp sig där nere, vi får se. Börjar bli lite nervös inför flyget men det ska nog gå jätte bra, det ända jag oroar mig mest för är att biljetterna ska ta slut eller nåt liknande eftersom min kära mamma alltid ska vänta tills biljett priserna sjunkit lite, freaks me out!. Måste hinna med att hitta nån liten klänning och ballerina skor dessutom, nån som har några tips på billiga och söta ballerina skor samt klänningar?.

Nu börjar det bi dags för sängen, ska bara platta håret lite grann så jag slipper göra det imorgon, ta hand om er kära läsare.
Puss och kram lilla Elin


Baby och hans mamma under tårtbakningen
 
                 Trötta på väg till Lilla Essingen
   
Resultatet efter 3 timmar
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0