Efter en lång väntan

Hej allihopa! sorry för den dåliga uppdateringen, bloggen har ju bytt pattform och jag har vart på vift i några dagar igen.
Förra veckan efter jobbet åkte jag till Alvaro och stannade där fram till igår Söndag.
Så vad har vi haft för oss, jo jag har vart och käkat middag med hans familj på Barcelona vilket var hur trevligt som helst.
Sen har jag jobbat fredag och lördag och åkt raka vägen hem till honom igen och tittat på film och lagat mat och haft oss.
Har haft helt underbara dagar hos honom och det är skönt att få komma iväg lite då och då, är så van att inte vara hemma under en lång period så det är inget nytt för mig precis. Har ju missat all sol och värme under de här dagarna men det gör inget, jag hoppas på mer sol nu under veckan så jag kan ta mig ut och sola och bada.
Denna dag har jag jobbat 10 timmar och varit taggad inför matchen som spelas imorgon när Grekland-Sverige spelar, så jag hade på mig min grekland t-shirt på jobbet blev många kommentarer om den t-shirten.
Imorgon ska man på ledarmiddag på Medis med alla som jobbar inom Korpen Sportis ska bli trevlig, jag hoppas bara dom sänder matchen så jag kan se vad som händer. Sen får vi se vart det bär av för mig, jobbar inget mer den här veckan så ska försöka njuta av min ledighet och vila upp mig, blev riktigt yr och mådde illa idag på jobbet så ska nog ta det lite lugnt de här dagarna.

Jag hoppas ni har haft det bra ända sen sist jag skrev, dagarna går så himla fort och snart bär det av till kära Kos igen,
nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv sen ska jag försöka sova lite blev välgt lite sömn denna natt av nån underlig anledning så jag är väldigt trött. Ni får ha det bäst jag lovar att uppdatera mer även om jag inte är hemma.
Puss och kram er Elin

"I deserve more then empty words and promises"

Såhär gullig fick man vara under nationaldagen på jobbet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0