De vackraste

Hej allihopa! hoppas er dag har vart bra.
Min dag började med att man vaknade vid 9 för att gå upp och göra sig i ordning för jobbet. Mötte en gammal vän som jag dansat med på perrongen och fick lite roligt sällskap till Älvsjö. Väl framme i Älvsjö märkte jag att det spö regna " Jävla skit" tänkte jag eftersom jag plattat luggen nu skulle jag bli tvingad att gå med lockigt hår hela dagen men vad ska man göra. Har jobbat 10 timmar idag och tjänat in lite extra pengar igen. Nu sitter jag och glor på tv:n där Moulin Rouge visas, en av mina favorit musikaler tror jag nog, massvis med bra musik, bra handling och bra skådisar.
Ska snart slänga mig in i duschen imorgon är jag ledig så ska se till att sova ut och ta det lugnt, jobbar igen på torsdag och lördag på greken. Blir ett kort inlägg eftersom jag är helt slut i kroppen och vill bara lägga mig ner i sängen och njuta av den underbara filmen så ni får ta hand om er så länge puss och kram er Elin


"How wonderful life is,now you´re in the world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0