Vandring i Luma

Hejsan allesammans!
Hoppas ni mår bra, jag mår mycket bättre nu när jag fått vila ut en dag utan all stress på jobbet som inträffade igår med otrevliga och oförskämda gäster. Gårdagen var riktigt jobbig, jobbade som ensam servitris igår och hade fulla bord på ute serveringen vilket gjorde att jag fick springa mycket fram och tillbaka. Efter jobbet åkte jag till älsklingen som var i Luma, tog en promenad ner till Max för att käka sen tog vi e promenad runt i Luma, kameran åkte med men hoppas på att åka till Luma under dag tid eftersom jag kan tänka mig att man får väldigt fina kort då. När vi kom hem från den långa promenaden slängde vi på en film "The Holiday" som jag sett nu för 511:e gången sen blev det dags att sova.
Denna dag har vi vart in till stan och betalat biljetterna till Kos, 3 veckor kvar baby sen blir det hejdå Sverige, min mamma och Alvaros mamma träffades för första gången så vi gick till John Chris och tog en fika och pratade om allt möjligt, riktigt mysigt.
Jag är så lycklig jusst nu känns det som för det första ska jag åka, för det andra åker jag med älsklingen dit och för det tredje så fick vi tag på biljetter som nästan höll på att ta slut, så nu är jag lycklig och ännu mer lycklig kommer jag att bli.
Morgondagen ska man jobba igen sen är jag ledig söndag,måndag vilket ska bli enormt skönt,slappa slappa, slappa.
Annars finns det inte så mycket att berätta, jo en sak finns det, är grymt stolt och glad över min lilla Mia som kommit in på Fryshuset och kommer flytta hit till Shlm till hösten vilket betyder att jag kommer se mer av henne och vi kommer äntligen kunna ta våra promenader igen och åka in till stan och shoppa, kommer bli grymt kul att ha henne här.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på min dans dvd, börjar känna lite press på mig eftersom varken jag eller alvaro har börjat med koreografierna ännu inför höst terminen, så ska se om jag får några idéer.
Ni får ha det bäst så länge så hörs vi snart igen, bilder kommer upp från Luma dessutom.
Puss och kram er Elin

  
  
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulliga ni ser ut tillsammans:)

2008-07-05 @ 12:03:07
Postat av: Mia

Tack gumman :) Jag ser också fram emot det !<3

2008-07-05 @ 20:41:30
URL: http://miataipale.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0