Trött i huvudet

Hej allihopa! hoppas ni mår bra trotts de dåliga vädret som varit.
Jag har jobbat lite nu och har inte tagit min tid att skriva eftersom jag börjar känna mig lite trött i huvudet inte bara för att jag jobbat men för att jag inte orkar sätta mig ner och skriva vad jag gjort när jag stått upp i 10 timmar och jobbat art av mig. Men nu tänkte jag berätta lite vad jag gjort under mina lediga dagar.
Jobbade alltså måndag och tisdag så igår bestämde jag mig för att åka till Luma eftersom baby ville träffa mig. Så eter jobbet kom pappa och hämtade mig så jag kunde åka hem och hämta lite saker och byta om, väl framme i Luma satt vi ett tag och pratade om allt möjligt och bestämde oss för att ta en promenad mitt i natten.
Luma är nog ett av de vackraste ställena jag sett, vi gick ut på en lång bro ut på nånting mitt i vattnet och satt där och hade det jätte mysigt. Det tog ju ett tag innan jag fick mod och vågade gå mot saken ute i vattnet eftersom jag har ett litet problem med bryggor av någon anledning, men baby höl mig i handen hela tiden och tyckte jag var jätte duktig som vågade gå ut dit tillslut.
Där satt vi och pratade om kommande saker som det faktum att vi åker om 3 veckor ungefär, biljetterna  bokade och jag är as lycklig, om oss och att det kändes som om vi var utomlands där vi satt på grejen ute i vattnet.
Tyvärr hade jag inte kameran med mig, men eftersom jag ska dit imorgon med så kommer jag ta kort på stället som är ett utav mina smultfavorit ställen jusst nu. Efter att vi suttit där ett tag vandrade vi hemåt, stannade till på den gemensamma balkongen och tog en cigg sen vartdet sängdags.

Vaknade vid 11 tiden idag men låg nog kvar till 12 tror jag, hade massa mys med älskling under morgonen, åkte in till stan och käkade på Sala Thai sen var det dags för mig att träffa Sandra och ta en shopping runda. Kom hem med en klänning,ballerinaskor,jeans shorts,en top, lite smått och gott från H&M och lite natur godis. Bilder kommer upp pådet jag fyndat denna dag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa håret eftersom jag ska upp tidigt imorrn och jobba 10 timmars passet igen, jätte kul(Not).
Ni får ta hand om er så kommer bilder upp någon av de närmaste dagarna från vackra Luma.
Puss och kram er Elin

"I feel like a princess by the way you treat me"


150 kr styck                         Lite smått och gott        Denna topp för 149 kr
  
Klänning från 299 kr
  Shorts 249 kr
Bolero 149 kr 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0