nedräkning

Hej allihopa! Hoppas ni mår bra, jag mår toppen nedräkningen harju påbörjat och nu är det bara 4 dagar kvar tills jag är tillbaka på gamla kära Kos.
Helgen spenderade jag med Alvaro med massa mys,prat och film. Skönt att koppla av när man är ledig, dock kan jag bli lite rastlös eftersom jag tycker dagarna bara flyter iväg, men men jag tar igen lite på semestern eftersom vi bestämmt oss för att ha lite äventyr när vi ändå är där. Pappa har fixat så vi får 3 cyklar från stället där han jobbar så nu blir det ut och se Kos på andra håll än vad jag sett, ska bli spännande. Jag kommer åka 06.50 på morgonen så vi får väl se om jag hittar någon tid att blogga antingen innan eller när jag är där.
Denna dag har jag jobbat igen, rätt så seg dag inte så mycket att göra. Imorgon ska jag och mamma åka in till stan och träffa Alvaro och hans mamma igen innan vi åker, sen får vi se hade planerat att hinna träffa tjejerna innan jag drar men det kanske blir nån annan dag i veckan vi får se.
Nu ska jag kolla igenom garderoben hade jag tänkt och kolla vad som behövs tvättas till imorgon och vad som ska ner i väskan på torsdag. Lägger upp några dans klipp som jag hittat låt er inspireras så hörs vi, Puss och Kram er Elin

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0