Kos Nästa

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, nu när vädret är på topp. Nu sitter jag här och har precis duscat och packat de sista sakerna, borde egentligen sova med tanke på att jag ska upp om 4 timmar och iväg till Arlanda. Får se om jag hinner sova en stund innan det blir dags att åka, Kos nästa baby! Längtar så otroligt mycket för att få träffa släkt och vänner igen, och inte minst min pappa och mina syskon. Jag kommer nog förmodligen inte ägna mig åt bloggen när jag är där, för jag har trotts allt semester och vill ägna all tid åt de dagar jag har med min släkt och allt där nere, får se om jag kan hålla igen på mitt internet användande. Hörde att det ska bli toppen väder i helgen så det är ju trevligt för alla er som är kvar här hemma i Sverige. Nu måste jag nog ta och torka håret och platta det så man inte vaknar upp och ser ut som ett hej-kom-och-hjälp-mig, Ni får ha det bäst här hemma i Sverige, så hörs vi om förmodligen två veckor.
Massa Pussar och Kramar er Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0