Dålig uppdatering

Hejsan allihopa!
Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering, har vart runt lite överallt så nu kommer jag inte ens ihåg allt jag gjort under tiden jag inte uppdaterat. Jag har iallafall jobbat och vart med älsklingen och hälsat på hos hans bror och hans flickvän när dom kom hem från Tunisien, kollat på en massa filmer, har dock råkat somna så baby har fått bära in mig till sängen, typiskt mig. För några dagar sen var jag till Uppsala och träffade mitt ex Dennis för att jag skulle få låna med mig hans videokamera till Kos nästa vecka, vi käkade och pratade och hade det jätte trevligt faktiskt.
Kändes skönt att man fortfarande kan vara vänner trotts att båda har nya personer i sitt liv, nåt som jag vet däremot är ju hur fel det kan bli, och hur mycket oro och svartsjuka det kan dyka upp. Någon som vet vad jag pratar om?

Igår åkte jag och älsklingen hem till en nära vän till mig för att han skulle slippa vara ensam i sitt stora hus. Vi kollade på min dvd när jag dansar, lyssnade på musik, drog iväg mitt i natten till en mack för att köpa chips osv, satt ute vid hans pool och pratade om allt mellan himmel och jord medans mina två knäppjökar blossade på sina ciggarrer dom hade, sen blev det film tittandes långt in på morgonen. Vaknade idag och fick för oss att dra ut med hans båt och grilla på en plats som jag och John som han heter brukade vara på när vi var yngre, räknade ut att det var minst 10 år sen jag var där sist. Så vi drog med oss bergsprängaren,flintastek,grillspett,dricka och engångsgrillen och ut på sjön. Riktigt mysigt var det iallafall, älsklingen fick köra båten och jag blev livrädd när John lärde honom att köra runt i cirklar.
Jag har ju så konstiga små fobier eller vad man ska kalla det, men jag har svårt för bryggor,vatten där jag inte ser vad som finns under mig,småbåtar,hissar och mest av allt flygplan. Men det var en riktigt mysig dag ändå, trotts vissa iritationer eftersom det inte blev många timmars sömn.
Om en vecka drar jag till pappa, ska bli skönt förstår knappt hur fort tiden går nu ska verkligen passa på att njuta av varje sekund jag är där nu med älsklingen och mamma.

Denna vecka avslutas med att jag jobbar torsdag och fredag, sen är jag ledig två dagar jobbar två dagar sen drar vi. Så nu måste jag ta och hoppa ner i sängen börjar känna hur ögonlocken börjar bli tunga av trötthet.
Ta hand om er jag lovar att blogga lite oftare innan jag åker.
Puss och kram er Elin


  
Jag och älsklingen lagade taco en dag och fick ett speciellt chips
  
En dag på sjön med John och Baby
   
Blev tvugna att tanka, jag blev helt blöt av vågorna
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0