Your my angel

Nu
var det ett tag sen jag skrev, och mycket har hänt.

Dagarna har gått rätt så segt sen jag kom hem från Tyskland, har vart upp till älsklingen och vart där ett par dagar sen har man även fått ett till jobb som dans lärare i Stuvsta ska bli spännande.
Och min kära bästaste vän har äntligen kommit hem från Chile.

Helgen spenderade jag till att Färga håret i 2 olika färger, klippa mig, va på Öppethus på Blue Hill och dansade Dancehall med Maria och Alvaro sen har jag vart hemma hos Alvaro och lyssnat på musik, och skrattat och haft kul..
Sen åkte man hem och fixade sig eftersom det var peronalfest på söndagen på Blue Moon Bar på Stureplan...det var fett kul att träffa alla som hade jobbat på Julgalan igen.

Idag har man vaknat och inte gjort så himla mycket, ska dra ner till centrum snart och möta Emelie och sen dra hem till mig och mysa lite :P..
Imorgon ska jag in till stan och kolla efter et par dansskor tänkte jag men vi får se kanske ångrar mig när jag väl är där inne...

pallar inte skriva så mycket jusst nu faktiskt men jag skriver så fort jag orkar och har tid...
Puss på er..


image5
Jag och Alvaro

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack så mycket. Lite förvirrande inlägg, men nu verkar allting vara klart ;) haha ..

2008-02-13 @ 17:50:48
URL: http://sugafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0