You made my day..

Ja, nu är det här min fjärde gång jag försöker skriva detta inlägg eftersom så fort jag vart klar med den, och skulle spara så var det ju så typiskt för den slockande totalt!
Men nu ska jag fösöka sammanfatta Måndagen och Tisdagen igen och hoppas att den inte lägger av.

Måndag

Vaknade jag av ett irriterade ljud från mobilen vid nio tiden, det var Piffen som skickat iväg ett gulligt god morgon sms vilket gjorde mig väldigt glad.
Senare vid undefär halv 10 fick jag ett deppigt sms av Mia, jag säger såhär gumman, håll ut och var stark det kommer ordna sig ska du se.

Slö som jag var så låg jag kvar i sängen ett tag till, tills jag får ett yttligare sms av Piffen som satt i skolan och hade tråkigt, varpå jag bestämde mig för att åka ut till Huddinge i lagom tid tills han slutar skolan. Piffen är då min allra bästa och närmsta kompis, och står alltid vid min sida varje gång jag faller. Vill bara säga att jag beundrar denna människa så mycket, jag önskar jag vore lite mer som dig.

När jag kom fram till Huddinge var klockan runt halv tre, och Piffen och jag drog till donken (IGEN).är ås trött på donken och deras käk, men jag var tvungen att få i mig något innan det var dags för dagens dans lektion.
Väl inne på donken så träffade jag en av mina kompisar som jag inte sett sen studenten, och dum som jag är hade jag helt glömt bort att hon var gravid då, så där satt hon med en liten söt pojke i famnen.
Piffen och jag satt och pratade länge tills vi bestämde oss för att dra till Stuvsta där jag skulle hålla i lektion.

Varje dag är ett äventyr med honom verkligen och jag har alltid lika roligt vad vi än hittar på. I Stuvsta slängde jag på mina skivor, lyssnade igenom vilka låtar man kunde spela för lektionen och Piffen dansade. Hela hans ansikte sken upp och jag såg verkligen hur han saknat att dansa. Det här var även första gången han sett mig undervisat i Street vilket var skoj. Fast mer längtar jag tills på torsdag då får han träffa mina enormt duktiga elever på Annikas Dansskola.
Måndagen var en rätt så slapp dag trotts allt.

Tisdag

Igår gjorde jag ingenting speciellt, var ute med Chelsey ( Min japanska spets), tvättade lite och hade mig här hemma.
Blev en held del slappande framför tv:n igår eftersom tisdagar och onsdagar är mina "oficiella" tv dagar, och nu tänker ni kanske vad menar hon med det, jo när jag sista året på gymnasiet så var jag så sönder stressad att jag införde mina tv dagar då jag bara kunde koppla av och inte tänka på nåt annat.
Dock saknar jag faktiskt " Heroes" och " Desperate Houswhifes" men jag klarar mig tills de serier drar igång.
Under kvällen kom Emelie hit för att planera vår 20 års fest, lokalen är fixad och nu får man hoppas att allt går som planerat. Däremot vet jag hur Skogås fungerar och vet exakt vad som kommer hända speciellt när folk får reda på att det är fest här.
Men jag och Emelie håller tummarna på att vi får dit vakterna som vi vill ha.
Emelie och jag har kännt varandra sedan vi var 7 år, men vi läre nog känna varandra som bäst vid 13 år och sen dess har vi alltid funnits vid varandras sidor. Men som alla andra så har vi dagar,veckor osv då vi knappt hör nånting från varandra och man glider isär lite vje dag, men man försöker ändå att göra det bästa av situationen.
Tisdagen hade inte så mycket att erbjuda för övrigt.

Idag onsdag ska jag snart dra in till stan med Emelie, får se vad vi hittar på då.
Senare ikväll ska jag börja fixa med Mia´s skivor som jag ska bränna till henne med en massa bra reggaeton på.
Sen blir det väl att sätta sig ner och kolla igenom lite saker som ska vara klart inöfr dansen imorgon, ska även tvätta ännu mer kläder, börja packa lite lätt tills på fredag och sen blir det "Grey´s Anatomy" på tv:n.
Så  ta hand om er allihopa så uppdaterar jag så ofta jag kan, har blivit lite slarvigt på sistonde.
Puss / E!

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tvåan är också min favorit :)

Jag hjälper jätte gärna :)

2008-03-22 @ 15:33:57
URL: http://Sugafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0