Sjuk



Hej allihopa!
Har inte orkat skriva något eftersom jag sitter med världens förskylning, men nu tänkte jag slänga in lite om vad som hänt och händer i veckan. I går var jag ner till studion igen för att kolla tonläge vilket gick skit dåligt, ont i halsen och förskyld ja då låter ingenting bra helt plötsligt, sen har man ju inte sjuingt på det sättet på snart 5 år vilket gör att man tappt väldigt mycket av allt.
Hur som helst så blev jag skit ledsen och missnöjd med "slasken" som vi spelade in för att träna på, men fick jätte mycket stöd av älsklingen som alltid vet vad han ska säga.
Idag har jag vart en sväng in till stan och shoppat lite saker inför fredag, då min älskade blir 18 år. Sen har jag kommit hem och sitter och glor på tv:n och pratar med lilla Mia på msn, saknar henne, det har snart gått 4 månader sen jag såg henne, och så lång tid har det aldrig gått sen vi såg varandra. Var så van att se henne kanske varannan helg åtminstonde, det är lite sjukt hur ens liv kan förändras så snabbt.

Imorgon och på torsdag blir det jobbet, lite extra pengar i fickan hoppas jag på inför helgen, den fartfyllda helgen.
På Fredag ska jag möta upp Alvaros brors flickvän och köpa med oss lite saker inför kvällen, kan inte avslöja för mycket ifall han tittar in och kollar. Det blir iallafall en liten överraskning för honom sen blir det förmodligen utgång och massa röj, lovar att ta massa kort! Under lördagen ska älsklingen ha middag/fika hemma hos honom så jag kommer nogvara hos honom hela helgen. Söndag ska man upp och jobba från 12-21 så bilder kommer upp antingen på söndag kväll eller måndag eftermiddag, det beror på hur pigg jag är. Nu ska jag fortsätta titta på "How I meet your mother".
Så hoppas ni får en trevlig helg så hörs vi igen på efter helgens slut. Puss och Kram Elinen

I studion
  

Kommentarer
Postat av: sussi

a...... here you are :D

2008-12-10 @ 00:22:07
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0