Light up

Hej allihopa!
Nu var det ett tag sen jag skrev, har aft lite mycket den här veckan känns det som även om jag inte har det på nåt sätt.
Har börjat bli sjuk dessutom så har inte mått så bra heller och har inte haft någon ork.
Nu ska vi se vad har jag haft för mig i veckan, i måndags var jag in i studion och fick höra hur min låt har blivit än så länge. Fick även med mig en slask så jag kan träna på den eftersom vi ska kolla kolla tonläge osv på Måndag.
Alvaro och Sandra kom även förbi och lyssnade på låten och tyckte den blev jätte bra, den är långt ifrån klar dock men det låter faktiskt väldigt bra, nu ska jag ba få till stämmorna i den. Under kvällen så var jag här hemma med Alvaro och hade hyrt film och natur godis, så det blev massa mys framför tv:n och tv spel.
Under Tisdagen var jag in till stan och shoppade lite julklappar samt en ny svart siden blus från H&M och ett halsband och örhängen. Blev en mysig snabb middag med älsklingen som också kom in till stan och gjorde mig sällskap, sen vart det hem och ta dte lugnt framför tv:n.
Onsdag jobbade jag fram till 21 sen åkte jag hem till Alvaro och sov där under natten, jobbade under torsdagen med men mådde inget bra så jag fick gå hem efter 4,5 timma. Åkte hem och tog en dusch och en alvedon och åkte hem till Alvaro igen, sov där under natten med.

Idag vaknade jag av att man hörde Älskligen som hade försovit sig ( igen) som fort klädde på sig och pussa mig hejdå, somnade om och vaknade rätt sent och gjorde i ordning mig och åkte hem. Har bara tagit det lugnt här hemma och ska snart kolla på Grey´s Anatomy som min kära mamma spelade in åt mig i onsdags.
Ska se om jag hittar något i kylskåpet dessutom och sen lägga mig ner i sängen en stund. Ikväll är det Julmiddag med alla från jobbet nere i Södertälje, ska bli jätte kul tycker jag, ska möta upp två tjejer från jobet Mei-Ling och Nathalie 20.45 i Älvsjö sen ska vi åka i Mei-Ling´s söta lilla bil bakom de andra ner till Södertälje. Tar med mig kameran och slänger upp bilder på Söndag tror jag det får bli. Helgen är ett fullspäckat schema extra avslutning i Huddinge Storängshallen för alla som vill prova på Street dance för mig och älsklingen, sedan avslutning inom gruppen på söndag, och Advent middag hemma hos Alvaro´s bror och hans flickvän. Så tills dess får ni vänta i 2 dagar innan bildr kommer upp från hela helgen. Ta hand om er Puss och kram Lilla Elin

" Light up,light up, as if you have the choice, even if you can not here my voice, I´ll be right beside you dear. "

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej Elin!

Det var ett tag sen man hörde av dig på något vis. Hoppas du har det bra? :)

Jag visste inte att du sjöng?

Vill verkligen höra din låt sen, hoppas du kan skicka den till mig?

Vi hörs! Kram

2008-12-08 @ 22:22:15
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0