Julfest och avslutning

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka efter en fart fylld helg. Hoppas er har vart toppen för det har min verkligen vart.
Fredag kväll började med att jag mötte upp Nathalie och Mei-Ling från Greken i Älvsjö, sen åkte vi och mötte upp de andra och fick agera bär hjälp. Packade in några flaskor vin i vår bil och resten fick vara i den andra bilen, sen bar det av ner till Södertälje. När vi var framme så mötte vi upp allas om jobbar där och det blev god mat och dricka och en jäkla massa skratt och glada miner.
Efter maten blev det Singstar och groggar i massvis, har aldrig sett mina chefer på det sättet och det var verkligen jätte kul så länge det varade, fick även en julklapp av dom en liten party väska i svart och rött lack.
Fick skjuts in till stan av Mei-Ling sen kom pappa och mamma och hämtade migar hemma här igen vid 02.00 ungefär. Under Lördagen träffade jag min älskling i Huddinge för en extra julavslutning och prova på för de som ville pröva Street dance för oss, det gick jätte bra sen blev det julklapp igen 1 kg Kola, så nu kommer man väl få ännu mer hål i tänderna.

Hemvägen var krånglig eftersom det var den här demonstration grejen i Salem, så vi fick ta världens omvägar för att ens kunna ta oss hem, tog oss kanske 50 min att komma till porten bara som vanligtvis tar 10 min.
Hemma hos Alvaro hade hans mamma gjort i ordning en jätte god mat sen blev det vila i kanske 1½ timma.
Hade köpt med oss chips och dip och bänkade oss framför tv:n där dom visade Britney For The Record jag tyckte den var jätte bra faktiskt, man insåg att hon har inte haft det lätt och jag tror att det är inte många som skulle kunna gå i hennes skor mer än några dagar.
Gick och la oss direkt efter dokumentären och somnade väldigt fort. Söndagen vaknade man och stressade och trotts att man var i tid till bussen så missade vi den, så vi kom rätt sent till vår avslutning med barnen.
Avslutningen gick jätte bra ändå, och föräldrarna fick även vara med att pröva några enkla steg. Delade ut diplom och medaljer till barnen eftersom de vart så duktiga de senaste 12 veckorna, har verkligen haft det jätte kul att undervisa dom, vissa dagar har vart mindre bra och vissa bättre men så är det bara. Vi fick en varsin ask choklad som tack för allt och massa kramar som gjorde en lite blöt i ögat ( haha).
Efter avslutningen åkte jag och Alvaro in till stan för att käka, tog kort i en såhär foto automat till plånboken och sen bar det av hemmåt. Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, ska slänga in bilder från Julfesten och bara ta det lugnt. Imorgon blir det studion igen, nervös!! men det ska nog gå bra, har ju Stefan där som hjälper mig genom allt.
Tills dess får ha det bra, puss och kram Elin

  
  
  
   
  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0