Juldagen

Hej allihopa!
Hoppas er Julafton har vart trevlig och mysig, min var jätte mysig med all god mat och fina julklappar, fick äntligen mitt Singstar haha, så nu blir väl familjen plågade av mitt sjungande här inne i mitt rum. Fick massa praktiska saker som behövdes, resten som jag ej fick går att köpa själv nu i mellandags reorna.
Runt 23.30 kom min älskade hem hit och gav sig själv som en liten julklapp, blev jätte glad. Fick ett jätte fint halsband av hans bror och hans flickvän, passade mig jätte bra. Idag har vi inte gjort mycket mer än att slappa  spela singstar sen var det dags för honom att åka hem, som tur så ses vi ändå imorgon så vi ska till Biljard palatset och spela sen blir det en sväng till Mirran förmodligen. Nu ska jag sätta mig och sjunga igen tills dess får ni ha det bäst puss och kram!

                                                                                                    En riktigt fin låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0