Bild inlägg

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra, jag börjar bli frisk nu tror jag och det känns ju skönt såhär innan julafton och allt.
Jag har inte gjort mycket annat än att jobba och firat ett halvår med baby sen senaste inlägget, nu tänkte jag lägga upp resten av bilderna från älsklingens 18-årsdag. På vår halvårs dag firade vi genom att gå ut och käka sen blev  bio fick bli Twilight, tyckte den var jätte bra faktiskt, sen blev det hem och mysa ner oss framför soffan.
Imorgon ska jag ut och julhandla de sista julklapparna, jag som var ute i så god tid får helt plötsligt slänga mig ut i sista sekund efter jobbet. Annars vill jag bara önska er alla en god jul så skriver jag efter julafton igen.
Ta hand om er puss och kram Elin

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0