Bästa Helgen!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka, helt förstörd och hes efter denna helg. Vi firade ju som sagt min lilla Alvaro som äntligen blivit 18 år, som jag har väntat! Fredagen började alltså med att jag mötte upp Alvaros brors flickvän Nadia i Älvsjö, sen åkte vi till Sickla och köpte massa snacks och alkohol till förfesten. Efter det skyndade jag mig till Stadion, för att fixa håret hos hans kusin, det blev en massa stress tills jag äntligen kom hem till honom i Salem.
Vi fixade oss och jag såg til att vi var klara till klockan 7, då Nadia kom och hämtade upp oss, fast det visste ju inte Alvaro.
Vi åkte lite omvägar så han skulle bli smått förvirrad där han satt med min mobil som pumpade hög musik och ögonbindel, när vi väl var framme i Luma så tog det lite tid innan vi fick upp honom till lägenheten där alla hans kusiner och några vänner fanns.
Kvällen blev jätte lyckad både överrasknings förfesten och sedan på The Ice och vi hade skit roligt, var riktigt länge sen jag hade så kul om jag ska vara ärlig, dansade så fötterna gjorde ont. När vi kom hem runt 5 på morgonen hade jag dock ingen som helst röst kvar och världens lock för öronen, somnade extremt fort iallafall.

Lördagen vaknde båda två, väldigt bakis och slitna. Runt 4 tiden började folk dyka upp för att fira älsklingen ännu mer, hjälpte hans mamma att göra i ordning maten, sen var det massa liv och firandes fram till ungefär 23.30. Jag kan inte säga mer än att den här helgen har vart den bästa hitills. Söndagen varag tvungen att vakna vid 10 för att ta mig till jobbet, när jag kom fram var jag fortfarande väldigt hes och jätte förskyld, men jag klarade mig.
När jag kom hem igår satte jag mig och spelade The Sims lägenhetsliv som jag köpte till mamma för ett tag sen.
Idag har jag inte gjort så mycket annat än att ta det lugnt och spelat, ska snart ge mig iväg till Huddinge och kolla på älsklingen då hans drama grupp från skolan sätter upp någon slags julpjäs. Den här veckan blir det jobba fram till torsdag, Fredag ska jag till Norrköping och stötta Alvaro och hans bror och njuta av att se dom uppträda och förmodligen festa lite till. Nu ska jag slänga i mig lite mat innan det är dags att åka, sätter in någrav korten från i Fredags eftersom det är över 300 kort så måste jag välja ut de som ska finnas här på sidan. Puss och kram!

  Nadia och Viktor (bror) Viktor,Alvaro,Nadia,Kelly(kusin),Nathalie(Kusin)
Jag och Älsklingen Jag och Nadia Alvaro och Vasse Dans på hög nivå
Kelly,Alvaro och Jag Engely,Kelly och Alvaro Alvaro och Nixa Kusinerna
Kusinerna, Nathalie,Engely och Kelly  Tequila Time 
 Jag,Kelly och Engely ( hon fixade mitt hår)  Nadia och Esther
 Nathalie och Cristian Nixa och Micol Alvaros bror Cristian och kompisen Vasse

Kommentarer
Postat av: Ester

fan det va en riktigt lyckad kväll måste jag säga=) hade skitkul=)=) Du å alvaro e så söta tillsammans=) puss på dig sötnos

2008-12-23 @ 01:54:23
URL: http://essalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0