Bildinlägg

Hejsan allihopa, hoppas ni mår bra. Själv sitter man här med världens förskylning så illa att jag blev tvungen att sjukanmäla mig från jobbet idag. Vaknade upp vid halv ett med älsklingen bredvid mig, som snart säkert oxå kommer bli lika dunder förskyld. Har baar tagit det lugnt idag, min kära Mia kom över hit dessutom. Jag beundrar verkligen denna lilla människa, jag förstår att det är jobbigt nu under den här tiden i en ny stad, nya människor,ny skola, men en sak har du fortfarande här och det är mig. Jag måste verkligen säga att jag är stolt över henne, vi har kännt varandra i snart 2 år och ända sen jag träffade den här lilla sjungade tjejen så hade hon en dröm om att komma till Stockholm och gå i skolan här, och nu har din dröm blivit sann, trotts många motgångar i ditt liv så är du här, och du kommer klara det!
Har nån av er läsare kanske flyttat hemifrån vid 15-16-års åldern för att förverkliga era drömmar inför framtiden?.
Jag vet att jag nu i efterhand ångrar mitt val av gymnasie speciellt när jag var en utav dom som kom in på Fryshuset dans men valde att gå Hotell/Restaurang, men mitt val kan jag inte göra om, jag har vart lyckligt lottad som får jobba med dansen ändå på andra håll utan någon utbildning.
Nu sitter jag här och hostar som en idiot med en kopp te i ena handen och toa papper i andra, ska snart kura ner mig i sängen och titta på Sex and the City. Här kommer iallafall del 1 av bilder från Kos 08 så lägger jag in resten när jag känner mig bättre. Puss er Elin


   
   
   
   
   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0