You hang up kind of love

Hejsan alla söta! Hoppas ni mår bra för det gör jag iallafall.
Gårdagen lördagspenderade jag alltså med Alvaro, helt underbar dag. Vi började med att gå till Kungshallarna för att äta och för min del blev det självklart thai och Alvaro tog Enchiladas. Därefter gick vi runt i stan och hade mysigt i solskenet och pratade om allt mellan himmel och jord.
Satt på plattan och hade det jätte mysigt och lyssnade på Shayne Ward - No You hang up, du ska veta att allt du sa gick rätt in i hjärtat.
Sen bar det av hem till hans bror och hans flickvän, hade det jätte trevligt hemma hos dom tog en varsin cider och umgicks tills det var dags för oss att röra oss hemåt.
På hemvägen var det hur mysigt som helst känslan går inte att beskriva.
Helt underbar dag,kväll och absolut morgon idag.

Idag har jag bara vaknat upp och haft en helt underbar morgon! Har vart i Alby och tränat idag vilket gick hyffsat bra iallafall, har haft en helt underbar helg faktiskt.
Nu sitter jag här och lyssnar på lite låtar med Shayne Ward hett tips att ladda ner med honom är "Melt the snow" eller " Stand by me" jätte fina låt faktiskt! ska nog snart ta och lägga mig ner i soffan och titta på tv och ta en kopp te och bara slappna av, nya tag imorgon med jobb och möte med Korpens förening.
Hoppas er helg har vart lyckad nu ska jag kura ner mig i soffan och titta lite på tv.

Ta hand om er allihopa puss / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0