Vilken dag

Hejsan alla söta!
Hoppas er dag har vart super och att ni mår bra, jag är tillbaka och är frisk som en nötkärna börjar däremot bli lite sönder stressad av allt som händer i mitt liv.
Denna dag har vart en helt crazy dag, först bestämde jag mig för att åka intidigt till stan för att gå till Topshop och sola, men på vägen mötte jag självklart Jojje och Becka från dansgruppen i Alby. Blev en hel del snack och klockan rann iväg, fick stå och vänta på centralen i en halv timma ungefär för att hjälpa Becka som väntade på att hennes kompis skulle föra över pengar till mitt konto åt henne.
Blev lite sen till mina elever på Annikas som satt och väntade på mig i trappen. Vi kom igång ganska fort hann gå igenom en hel del, det ändå som gör mig skraj jusst nu är att jag bestämmt mig för att vara med på en av deras danser eftersom dom behöver stödet på Vasa Teatern, NOOO! tänkte jag i huvudet men vad gör man inte för dom.

Efter min lektion drog jag hem fort och duschade vilket var väldigt onödigt, nu tänker ni kanske hmm varför skulle det vara onödigt att duscha, jo eftersom jag skulle tillbaka till Annikas och träna med Streetlärarna inför vårt nummer på Vasa teatern. Vi hade så grymt kul och dansen är as cool, ska bli jätte kul att få dansa till jusst den låten dessutom. Kom hem för ungefär 40 min sen, alltså 00.00 kom jag hem, helt slut i kroppen har tränat på dansen hela vägen hem från centralen, på tåget, i väntan på bussen och under tiden jag gjorde i ordning mat här hemma. Men det ska nog gå bra.

Imorgon ska jag in till stan och gå till Top Shop, får se om jag hinner sola och om pengarna finns då, sen ska jag till Globen och hämta ut biljetterna tills på måndag, sen blir det ännu mer dans med Alvaro och några tjejer han känner.
Nu är jag så trött att jag nästan somnar vid datorn, så god natt allihopa ha en super trevlig Fredag pok / Elin

Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html

hoppas du vill vara med o tävla om stevemadden skor!

2008-04-11 @ 01:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0