Vardags hjältar

Hejsan allihopa!
Hoppas ni mår bra och att ni haft en bra dag.

Själv har jag inte gjort så mycket mer än att jobba från16-19, en rätt seg dag med en masa huvudvärk osv.
När jag satt på tåget slog det mig hur lite vi gör för varandra i vissa lägen.
Jag satt på tåget och lyssnade på musik när en rullstols bunden person skulle av tåget, men självklart fälldes inte de här grejerna ut, så folk reste sig upp för att hjälpa den här stackars mannen av tåget. I mitt huvud slog det mig jusst i det tillfället att det faktiskt finns vardagshjältar lite här och var.
Stort credd till er alla där ute som tar tillfälle akt och hjälper någon som behöver er hjälp, vi borde vara så lite oftare!.

Nu ska jag titta på Desperate Houswhifes och svulla chips. Ha det bäst Puss/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0