Valborg

Hej allihopa! Sorry att jag inte uppdaterat, har inte orkat om jag ska vara ärlig.
Hoppas ni mår bra, jag är lite halv deppig har jag märkt men an inte sätta fingret på vad som tynger ner mig.
Gårdagen spenderades framför tv:n med en Ben&Jerry´s Chunky Monkey glass till Desperate Housewhifes och Ugly Betty.

Denna dag har jag mött Piffen i stan och vart på systemet för första gången efter att jag blivit 20, kändes lite mäktigt att man faktiskt fick tillåtelse att gå in och köpa utan att känna sig det minsta kriminell haha.
Sen åkte jag och Piffen hit till Skogås eftersom mitt mousserande vin inte fanns kvar inne i stan, på tåget mötte vi Emelie och Madde som oxå var på väg hem till Skogås sen mötte jag och piffen mamma i centrum.
Nu sitter jag här och ska väl ner och kolla lite på brasan med Sandra sen får vi se vart det bär av för mig, hoppas ni får en trevlig valborg och ta det lugnt ikväll. Ha det bäst Pok Elin

"May it be real, the touch of your lips"

Kommentarer
Postat av: h

puss på dig! du är härlig.

2008-05-02 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0