Uppdatering

Hej allihopa nu sitter jag här igen efter en jätte rolig dag tack vare Piffen.

Vi åkte in till stan och käkade på Sala Thai, har blivit som en tradition nu, får nästan ta och byta ställe snart.
Sammtidigt som vi satt och åt så öste regnet ner utanför, när regnet lagt sig tog vi oss sväng till gallerian där piffen köpte glass, det är väldigt farligt att stå runt honom jusst då eftersom den glassen sedan hamnade i mitt ansikte.
Vi satt där inne,skrattade,pratade och hade allmänt mysigt tills det blev dags att röra oss hemåt.
När vi väntade på tåget ringde min kära Emelie som frågade om jag hade lust att gå en promenad,varför inte det var ju ändå så fint väder.

När jag väl kom fram till Skogås så svängde vi in i centrum köpte med oss cola och Rafaello och började gå mot Mörtviksbadet, satte oss på en sten där och lyssnade på musik och pratade, mycket trevligt.
Sen vart det kallt ganska snabbt så vi bestämde oss för att gå hemåt, på vägen hem ser jag nåt som liknar två stora stenar och tänkte däför sparka till den ena, i samma sekund som jag närmar mig inser jag att dte var två stora grodor som satt på vägen och jag skrek så högt jag bara kunde kändes det som så Emelie blev så rädd att hon blev tvungen att hämta andan ett tag. Vi mötte på många småkryp under vägen coh jag blev lika rädd för alla och flaxade med armarna, här är man 20 år och kände sig som en 5 åringen som är rädd för allt.

Jag har haft en jätte trevlig dag hoppas ni oxå har haft det, lägger upp bilder från gårdagen och lite bilder från denna dag, ta hand om er Puss / Elin

Mörtviksbadet               Musikalen


 Piffisen bärnde sig rejält idag på Solkungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0