Tusen bitar

Hej allihopa! Hoppas ni mår bra och har haft en underbar dag.

Har inte vart hemma sen igår eftermiddag men nu sitter jag här och ska uppdatera lite.
Gårdagen var jag och jobbade, medans jag jobbade fick jag ett sms av Piffen som frågade om jag kunde svänga förbi för att pröva ett par jeans jag ska låna till föreställningen på Vasa teatern. När jag slutat  jobbet tog jag tåget mot Rönninge raka vägen hem till honom, blir alltid lika glad av att se dig.
Under tiden bestämde vi oss för att jag lika gärna kunde sova där eftersom han var ledig idag och jag börjar jobba klockan 16.00. Efter kanske en timma kom hans pappa för att hämta upp mig,Alvaro och hans mamma och ta med oss in till stan för att käka på Barcelona. Jätte trevlig och mysigt var det, på vägen hem hade vi jätte mysigt, trötta men mysig stund.
När vi kom hem blev det en godnatt cigg med hans mamma sen raka vägen till sängen.
Hade en jätte mysig natt och helt underbar morgon.

Idag när det var dags för mig att åka från Piffen för att åka hem och häma min laddare till mobilen, började jag må väldigt dåligt. Har ont i halsen som f*n och det är jätte svullet, ingen skön känsla. Sen är man fattig dessutom så har inte råd att gå till vårdcentralen heller, får avvakta tills på fredag då det är löning.
Annars h man jobbat idag, fick jobba över en timma, kände mig som världens sämsta barnvakt med tanke på att jag låg nästan helt deckad i deras soffa och mådde jätte dåligt.

Imorgon ska man till Annikas dansskola och hålla lektion, blir inte nå dans för mig inte måste vila upp mig så gott det går. Måste passa på att säga till alla er som fått Mitt i Huddinge slå upp sida 29 så ser ni Piffen och musikalen han medverkar i nu på torsdag och fredag.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och lägga mig ner i sängen och vila. Ta hand om er Puss / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0